Veelgestelde vragen


Snel naar:

Foutmelding bij toepassen kortingscode

Een foutmelding bij het toepassen van de kortingscode kan als reden hebben:

  • De kortingscodes van uw gemeente zijn uitverkocht. Mogelijk komen er nog wel extra codes vrij. Stuur een mail naar webshop@woonwijzerwinkel.nl voor een plaats op de reservelijst.
    ↑ terug naar boven

    Lichtwaarden

    Fitting, Lumen, Kelvin, WATT. Zegt het u niets?
    Bekijk de uitleg door op de knop hieronder te klikken en kies moeiteloos de LED-verlichting die bij u past.

    ↑ terug naar boven

    Producten

    Hulp bij installeren WOOX lampen en stekkers

    Formaat SpeedComfort radiatorventilatoren

    Alle SpeedComfort ventilators zijn 34 cm breed, 7 cm diep en 2,5 cm dik. Door de speciale beugels of pootjes zijn de ventilatoren op verschillende soorten radiators toepasbaar.

    Ik weet niet wat voor mij de beste oplossing is, waar kan ik een gepast advies krijgen?

    U kunt het contactformulier invullen en onze expert antwoord gewoonlijk binnen 1 werkdag. Voor vragen over grotere oplossingen zoals zonnepanelen, zonneboilers, isolatiemateriaal, kunt u ook terecht in onze showroom in Rotterdam. Hier kunnen onze adviseurs u verder helpen.

    Kan ik ook een offerte aanvragen voor grotere energiebesparende maatregelen?

    Ja, dat kan. WoonWijzerWinkel heeft nagenoeg alle duurzame oplossingen onder 1 dak. En voor de uitvoering werken we samen met >100 lokale betrouwbare ondernemers waarmee scherpe prijs- en kwaliteitsafspraken zijn gemaakt. Zo kunt u oplossingen bekijken en offerte aanvragen voor:

    Hoe zie ik wat de opbrengst is van elk product?

    Dit is eenvoudig te zien door te drukken op de afbeelding of de naam van het product. Zo wordt u doorverwezen naar de productpagina waar alle informatie over het product uitgebreid beschreven staat.

    ↑ terug naar boven

    Betalen

    Wat zijn de betaalmogelijkheden bij WoonWijzerWebshop?
    U kunt eenvoudig betalen via:

    • iDeal
    • ApplePay
    • Google Pay
    • Creditcard
    • Achteraf betalen via Klarna

    Is mijn betaling veilig?
    Ja, uw betaling is veilig. De betalingen worden verwerkt via Shopify Payments en tevens zitten wij aangesloten bij een webshop keurmerk.

    Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?
    Betalingen worden direct verwerkt. Wij kunnen direct zien of de betaling is gelukt. Zodra het is gelukt, krijgt u een bevestigingsmail van de bestelling.

    Kan ik een factuur ontvangen?
    Ja, als u een mail stuurt naar webshop@woonwijzerwinkel.nl, maken wij een factuur voor u op.

    Zijn er kosten verbonden aan de betaling?
    Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

    ↑ terug naar boven

    Verzendingen

    Wat kost de verzending?
    Voor standaard producten zijn de verzendkosten €3,50 tot een bedrag van €50,-  Hierboven is verzending gratis behalve bij specials d.w.z. producten die zwaar of groot zijn. Meer informatie op https://www.woonwijzerwebshop.nl/policies/shipping-policy

    Hoelang duurt de verzending?
    Uw bestelling wordt vaak dezelfde dag verzonden en wij garanderen een levertijd van 2 werkdagen. Met uitzondering van bestellingen voor gemeente acties.

    Waarmee wordt mijn bestelling verzonden?
    Via de bezorgdienst van DHL.

    Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?
    Wij sturen de klant altijd een track & trace-code wanneer wij het pakket overhandigen aan DHL.

    Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?
    Niets aan de hand, als u een bestelbevestiging in uw mailbox heeft ontvangen (zo niet, check dan uw spam), dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan DHL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van DHL, uw pakket wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Heeft u uw order na 3 werkdagen nog niet ontvangen? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice, het team helpt je graag verder.
    *Met feestdagen is een dag extra levertijd van kracht bij onze webshop*

    ↑ terug naar boven

    Retourneren

    Kan ik mijn bestelling retour sturen?

    U heeft het recht om uw bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor het retourneren van uw order (van je huis naar de webwinkel), zijn voor eigen rekening.
    Wilt u retourneren? Stuur ons dan een mail webshop@woonwijzerwinkel.nl.
    Andere regels voor het retourneren vindt u bij https://www.woonwijzerwebshop.nl/policies/refund-policy

    Naar welk adres mag ik mijn retourzending sturen?
    U kunt het retourneren naar het onderstaand adres:

    WoonWijzerWinkel
    Directiekade 2
    3089 JA Rotterdam

    Maak bij het retourneren het liefst gebruik van DHL. Maakt u toch gebruik van een andere bezorgdienst? Voeg dan een briefje aan uw pakket toe met uw naam en ordernummer voor een snellere afhandeling van uw retournering. 

    Wanneer wordt mijn aankoopbedrag teruggestort?
    Binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw retourzending.

    ↑ terug naar boven

    Bestellingen

    Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
    De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. U kunt ook kijken in uw ongewenste postvak (Spambox). Staat de e-mail daar niet in, dan heeft u misschien een verkeerd mailadres ingevuld. Zo ja, neem dan contact met ons op zodat wij dit kunnen aanpassen voor u.

    Kan ik zakelijk bestellen?

    Jazeker, met een zakelijke bestellingen kunnen wij uw bestelling helemaal naar wens personaliseren en korting geven bij meerdere aantallen. 

    ↑ terug naar boven